2010. június 10., csütörtök

AVOKÁDÓS GAZPACHO

Kicsit el vagyok maradva... Hiába próbálok időt szánni mindenre, amit fontosnak tartok, egyszerűen az elmúlt hetekben valahogyan nem sikerül. De úgy vagyok vele, hogy ezt is el kell fogadni, amire nincs idő, az akkor éppen nem fontos. Máskülönben pedig jó dolgok történnek velem, nem panaszkodhatok. Mindig így van ez: nem történik semmi, aztán pedig minden egyszerre... 
Ezt a levest lassan két hete készítettük édesanyámmal, ilyen időben elég is ebédre.

Hozzávalók:
2 db kisebb avokádó
2 db paradicsom
1 db kaliforniai paprika
2 db kisebb uborka (vagy 1 db kígyó)
Petrezselyem
Fokhagyma
Himalája só
friss gyömbér 
1/2 citrom leve és egy kis héj
kevés víz (lebeszéltem anyukámat a vega zöldségleves kockából készült alapléről. Esetleg egy kis friss uborkakével is el tudom képzelni)
Ha lett volna koriander zöldünk én azt is tettem volna bele, ill.egy kis angol zellert is lehet. De így is isteni volt.

A hozzávalókat össze turmixoljuk. Lehűtjük a levest. Egy szelet friss gyömbérrel és mályvavirággal díszítettem.


Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: