2010. április 1., csütörtök

LÉBÖJT 6. NAP

Ma tényleg igyekszem rövidre fogni.
Megvolt a napi:
3 l víz,
1 l tea,
1 tk méz
A gyümölcslére ma nem vágytam.
Nagyon frissen ébredtem, kipattantam 4:27-kor az ágyból, míg párom, aki bár vegánt, de jól bevacsorázott este, alig bírt felkelni. Reggel a szokásos események... Ma megismételtem a beöntést, eredményesen. Légzés és jóga is megvolt, kevés munka, egy olasz óra, és egy jó kis séta Bertával. Este pedig színház. A hétköznapokban nem járok ám ennyit színházba, csak most így jött ki.

Egyszerűen kicsattanok. Bársonyos a bőröm, nem tudom lehet-e, de a kevés fogkövem is mintha kopna. Nem érzem már gyengének sem magam. És a ph mérésem eredménye: lúgos kémhatás! Szóval úgy érzem, kész vagyok, de mivel kitűztük a hét napot, így mind Szamóca mind pedig saját magam kedvéért végig csinálom. Túl vagyok a vízválasztón, eddig legtovább 5 és 1/2 napig bírtam.

Rengeteg víz és gondolom zsír is távozott a testemből, ez meghatározza további sófogyasztásomat is. Egyszer Gittának volt egy érdekes írása a sóról, és továbbra is tartom a véleményem, de a mennyiség nagyon fontos.

Egyetlen kellemetlenségem délután kezdődött: elkezdett fájni a szájpadlásom, majd később a felső állkapcsom is. Gondolom, hiányzik a rágás. 

Jó választás volt Szepes Mária Mágiák könyve, remek az időzítés egy új, letisztult kezdetnek. Bár sokat nem olvastam sajnos, de örülök, hogy volt időm pihenni. 

Tehát letisztultam, kiürültem. Áttetsző vagyok... Hagyom, hogy átjárjon a levegő, megengedem magamnak, hogy megérintsenek az áramlatok. Elengedtem a nehézségeimet, gondokat, megbántódásokat, remélem a kishitűségemet is. Új erőt gyűjtöttem, s újult erővel folytathatom majd Utamat.

Weöres Sándor
Az Igazságról

A szavak különlévők és gyöngysor-szerűek,
a dolgok összefüggők és halom-szerűek.
Ezért a szavak és a dolgok csak súrolják egymást.
A gondolat összetett és kimondható, az igazság egyszerű és kimondhatatlan.
Igazságot csak beszéd nélkül tudhatsz meg,
tehát csak önmagadtól.
Tedd alkalmassá lelkedet arra,
hogy az igazságot tudhasd benne.


3 megjegyzés:

Szamóca írta...

Bizony, legyőzted magad, hogy most ennyi napot már végigcsináltál! Nagyon ügyes vagy. Innentől már könnyű! :-)
Érdekes amit írsz a szájpadlásfájásról. Nekem az utóbbi pár napban esténként a torkom szokott furcsa lenni: nehezen nyelek és olyan mintha megdagadna a torkom. Még ezt sosem éreztem, de gondolom, majd az újraevéstől elmúlik.
Az idézet is nagyon szép és elgondolkoztató. És mennyire hozzátartozik a böjt végéhez! Én is pont ebben a témában terveztem idézetet mára. Úgy látszik, nemcsak ugyanonnan indultunk, ugyanúgy böjtöltünk, de ugyanoda érkeztünk... Ez fantasztikus!

Annipanni írta...

Norka, nagyon felemelő érzés lehet és olvasni is jó ezt! :) Élveeeeezd!! Legyen nagyon szép napod!

Norka írta...

Köszi Annipanni!
Szamóca, :)))