2010. szeptember 7., kedd

BOSZORKÁNYOS PÉNTEK DÉLUTÁN!

Érdekes dolog történt velem néhány héttel ezelőtt. Illetve azóta is folyamatosan rengeteg minden történik. A lényeg az az, hogy sorozatos "véletlenek" folytán szeptember 10-én pénteken d.u. 16:40-kor a Fem 3 nevezetű csatorna Boszorkánykonyha című műsorában láthattok majd néhány étel elkészítése közben. Hogy mik azok, azt nem árulom el, a receptek később ide is felkerülnek majd.
Elnézést, hogy receptet most sem közlök, pedig az evésről nem szoktam még le. Kicsit kevés az időm, és ilyenkor gyors, egyszerű dolgok készülnek. Ami persze roppant praktikus, de ez azt is jelenti, hogy a közzétételre sem marad idő:(
Remélem hamarosan pótolhatom az elmaradást. Azért egy kis vacsora ötlet:

Diós céklakrém szezámos palacsintával


A krémhez összeturmixoltam 1 db közepes céklát, néhány szem diót, egy db uborkát, egy kevés olíva olajjal és vízzel. Nori algát és néhány virágot raktam rá díszítésként.
Ezzel kentem meg a sós fekete szezámos palacsintát, amit tényleg az iső és az éhség kényszere szült:
15-20 dkg tk. tönkölybúza liszt, 1/2 dl olíva olaj, kevés indiai fekete só, 1 mk sütőpor, fűszerkeverék (én egy libanonit használtam). Vízzel palacsintatészta sűrűségüre keverjük, majd lepényeket sütünk belőle.

1 megjegyzés:

Gitta írta...

Nóra, én már nagyon várom!