2010. február 28., vasárnap

TAVASZI LÉBÖJT


Közeleg a tavasz, és tervezem az idei léböjtöt... Arra gondoltam, körkérdést teszek fel, készül-e még valaki böjtre? Van-e valakinek kedve egy interaktív elvonulásra. Azért jutott eszembe, mert bár jobb szeretek magamba zárkózni egy kicsit ilyenkor, de idén valószínüleg nem tudok egy 5-6-7 napra bezárkózni. Luxus, befizetett program pedig nem fér bele.
De ha lenne egy kis közösség, akivel közösen, közös céllal és indíttatással megterveznénk egy, a mindenapokban kivitelezhető, mégis átszellemült léböjtöt, az csodálatos lenne. Párhuzamosan vezethetnénk naplót blog kereteken belül.
Én egy nagyon egyszerű könyv alapján szoktam böjtölni: Rüdiger Dahlke-A tudatos böjtölés kézikönyve. Én eddig minden kérdésemre választ kaptam ebből a könyvből, nagyon szeretem a szerző többi könyvét is. (Nem is értem miért nem szerepel még a könyvlistán.)
Nem csűröm-csavarom a szót, labda feldobva...

3 megjegyzés:

Szamóca írta...

Norka, én benne lennék ilyesmiben.
Én a nagyhétre terveztem böjtöt, de akár hamarabb is beiktathatjuk.
Te hogyan gondoltad? És mikorra? Milyen terveid vannak?
Ez a könyv sajnos nincs meg, amit írsz, de van jónéhány másik is. Kedvencem a Böjtölés élvezettel. Abban is sok, hasznos infó van.

Norka írta...

Szuper! E-mailben válaszoltam, egy-két log még elrettentő lehet az olvasóknak, majd idő közben csepegtetve...
Várom válaszod!

Averie @ Averie Cooks írta...

Thank you for the lovely comments, deep thoughts, and honest, kind words you've been leaving on my blog, Norka! One day it would be so fun to talk about all these issues in person, you're so right! Til then, keep on being you and living with your purpose & meaning; because it's wonderful! xoxo