2010. február 28., vasárnap

ZÖLD ÉS FEHÉR AVOKÁDÓ ÖNTETTEL

Ez pedig a szombati vacsora. Valami egyszerűt és gyorsat szerettem volna. Így sikerült. Sokatoknál olvasom, hogy sok gyümölcsöt esztek. Én valahogy inkább zöldség párti vagyok. Jobban esik egy sárga- vagy fehérrépát rágcsálni, mint banános, narancsos dolgokat enni. Az almát azt viszont nagyon szeretem. De erről külön regényt írhatnék, hogy melyiket szeretem, melyiket nem, melyiket miért. Mihez kötöm az ízét, illatát, állagát. Mikor, hogy esik jól enni. Harapva, késsel vagdosva vagy előre felcikkezve. Itt abba is hagyom az alma témát, mert már mostanra is egy Gombóc Artúr szagú történet kerekedett az alma iránt táplált rajongásomról.
Néhány rózsa katfiolt és annak zöldjét, 1 db fehérrépát és egy kevés rukkolát rendeztem egy tálra. Erre locsoltam az öntetet:
1 db kisebb avokádó
1/2 db golden alma (ezt csak még zölden szeretem :) )
1 tk miso
2 gerezd fokhagyma
friss gyömbér
kevés víz

A változatosság kedvéért mindez a turmixgépben kötött ki.

Majd a tányéron. Kicsit egyhangúra sikerültek a színek, de egyszerűsége ellenére nagyon frissítő vacsorát költöttem el itthon.



Nincsenek megjegyzések: