2010. január 7., csütörtök

CÉKLÁS KRÉKER

Ez volt az első aszalt krékerem! Most, hogy rátaláltam ezekre a fantasztikus blogokra, amelyeket bejelölgettem az utóbbi napokban, fantasztikusan feltöltődtem! Mindig keresem a helyem, keresem az utamat, de most olyan segítségre találtam, amilyenre nem számítottam. Régóta érdekelnek a nyers ételek, bár eddig nem gondoltam talán bele, hogy csak nyers koszton éljek, de így most egészen más. Kicsit úgy érzem magam, mintha sportágat váltottam volna, mondjuk maradtam volna a labdajátéknál, de most a kispadról figyelném a csapatot, hogyan is kell ezt csinálni. Mert a labdát már érzem, de ez még nem az én műfajom. De innen már nincs visszaút. Véletlenek nincsenek, régóta várok ezekre a dolgokra. Persze még sok minden hátra van (az oroszlán rész), de nagyon izgatott vagyok az új kihívásoktól. Tudom, hogy ez az út bármilyen nehéz is, végső soron csak örömöt ad.
Hozzávalók:
Cékla
Zeller
Lenmag
Zatar (libanoni fűszer keverék)


Elkészítés:
A lenmagot beáztattam tisztított vízbe egy éjszakára. A megpucolt céklát és zellert pépesítettem, belekevertem a lenmagot és a fűszert, és kiszárítottam az aszalóban. A húsevők első reakciója az volt, hogy olyan, mint a téliszalámi :(. De szerintem a fűszerkeverék és a forma alapján asszociáltak így, na mindegy. Szerintem finom lett.

Berta is a szalámira gondolt?

Nincsenek megjegyzések: