2010. január 16., szombat

LILA KÁPOSZTA SALÁTA

Mindig is abszurdnak éreztem, hogy külön  ebédet viszek magammal a munkahelyemre. Ez nem is lenne olyan furcsa, ha nem vendéglátóipari egységben tölteném a napomat. Valamelyik nap ezt vittem magammal.


Hozzávalók:
1/4 fej lila káposzta
1-2 db csicsóka
4 db saláta levél
mogyoró
kendermag
köménymag
koriander mag
Himalája só
Citrom

A káposztát csíkokra vágtam, a csicsókát érdemes citromos vízbe beáztatni egy kicsit, finom, ropogós lesz tőle (bár enélkül is az). Összekevertem a zöldségeket, a fűszereket mozsárban összetörtem. A citromnak érdemes nem csak a levét, de az apróra vágott húsát is hozzáadni a salátához.

1 megjegyzés:

Averie @ Averie Cooks írta...

I can't read any of your text or words but thank you for the lovely comment you left on my blog. I think it's awesome you are into yoga, raw/vegan or vegetarian food, and living life and having fun. That's what it's all about!!! xoxox :)